Thursday 5 July 2012

Apa Perasaan Mikha setelah putus hubungan dengan Randy?

"Saya akui saya tidak sesuai dengan Randy.Saya bersyukur kerana saya boleh berkawan rapat.Ada orang berkata kami berpacaran tapi semua itu tidak betul.Kami hanya kawan rapat sahaja.Sesiapa yang mengatakan begitu semuanya salah belaka."kata Mikha Tambayong baru-baru ini di sidang akhbar Indonesia.Apapun,dia turut mengakui apabila teringat akan cerita Nada Cinta,pasti dia akan mengingati setiap detik lakonan agungnya dengan Randy Pangalila.Mikha juga turut merasa bersalah kepada Michella Putri atau lebih dikenali sebagai Rasti.Tetapi sayang,bak kata Mrs Nobody,dah tak der jodoh nk buat cmner kan......"Saya berharap agar perhubungan diantara hubungan Randy Pangalila dan Michella Putri akan terjalin dengan baik."Pada akhir sidang akhbar di Indonesia,ada wartawan melihat Mikha menitiskan air mata kerana kecewa ditinggalkan begitu sahaja.Oklah Mrs Nobody nk beri kesimpulan sedikit iaitu

1-kalau ambik yang orang,takkan dapat punya kat kita semula
2-kata hubungan biasa jer tapi kenapa nak nangis tak tentu pasal sbb kecewa
  (kau sendiri yang mengaku kau tu kawan jer)
3-Mrs Nobody rase Mikha berpura-pura jer berharap hubungan Rachell terjalin dengan baik.....

Oklah dah letih tangan menaip nie....Oklah nk sambung post laen pulak!





No comments:

Post a Comment