Thursday 5 July 2012

Apa kata Michella?


"Saya masih bingung tentang perkara yang berlaku.Saya berasa kesal kerana hubungan kami baik -baik sahaja selama ini.Tetapi setekah saya dijemput untuk menghadiri satu majlis artis di Indonesia baru-baru ini,saya melihat Mikha tidak menegur saya.Saya baru faham kenapa jadi begini.Semasa saya pergi ke majlis itu,saya bersama rakan saya iaitu Randy Pangalila.Saya mengenakan baju gaun yang diberikan oleh pengarah Nada Cinta dan Randy Pangalila dengan sut hitam.Mikha kelihatan tidak puas hati dengan saya.Setelah saya tahu semua yang terjadi saya baru faham kenapa menjadi begitu.Pertama,dia berasa kecewa kerana dia menganggap Randy berpacaran dengan  dia sebenarnya tapi hanya kawan biasa sahaja.Kedua,kerana saya digandingkan dengan Randy di cover depan majalah Indonesia baru-baru ini.Saya menjadi tidak keruan dengan masalah yang saya hadapi.Saya berharap Randy dapat memberi sokongan kepada saya."Kata Michella dengan hati yang terbuka di wawancara baru-baru ini.

Barulah faham,maknanyer Mikha masih tidak puas hati dengan apa yang berlaku baru baru ini....So Mrs Nobody harapkan yang baik-baik berlaku diantara Randy dan Michella.


GoodLuck guys...........

No comments:

Post a Comment